I Dare New Odd Things

Vem var jag i skolan? Hur gick det till när jag fick reda på att jag var gravid i 6e månaden, och hur har min drivkraft blivit min främsta styrka? Läs mitt porträtt hos New Odd Things! Vi träffades över en kaffe på Beyond Us i Malmö och provade igenom Hannas nytillverkade kollektion.

I April gjorde jag en intervju och ett samarbete med det nystartade klädmärket New Odd Things. Jag och grundaren Hanna träffades över en gudomlig pasta förra hösten och vi bollade ideér. Hon passade också på att fråga om jag ville ställa upp i vad hon kallade för ett powerporträtt. Efter ett rungande Ja träffades vi igen och jag fick prova på kläderna som ännu inte lanserats på marknaden.

I de härliga lokalerna på Beyond Us i Malmö provades plagg efter plagg, och jag blev fullkompligt kär i kvaliteten på de utvalda topparna! Jag som växt upp i mammas barnklädesbutik gillade att få första tjing på den nya kollektionen. Genant poserade vi i lokalerna och fick oss en bra samling bilder som representerar både mig, och klädets varumärke!

Än idag är jag otroligt stolt över det samarbetet, och tycker det är så kul att få följa Hannas företagsresa! Som hon brutit ny mark sedan hon kläckte idén! Det var en ära att få bli intervjuad av Hanna. Jag fick dela med mig utav min resa som ensamstående småbarnsmamma, min skoltid och mitt driv som funnits med mig sedan barnsben.

Kolla in mitt powerporträtt här!

Bygg varumärket på värderingar!

Jag finner ett enormt engagemang i att lyfta drivna kvinnor och deras projekt. Så när Hanna kontaktade mig för detta samarbetet gjorde jag det utan eftertanke. Hon och New Odd Things fick möjlighet att visa upp sina produkter inför lanseringen av företaget. Men jag fick en stunds inspiration av att omge mig av Hannas sprudlande energi! Mitt porträtt speglar precis det! Hannas engagemang i sitt företag, och min drivkraft!

Så om du också vill finna nya sätt att lyfta ditt varumärke, så släng gärna iväg ett meddelande till mig. Jag hjälper gärna till med att lyfta dig och din resa! Porträtt, publicering, behovsanalys, you name it!

Att bygga varumärke handlar om så mycket mer än att bara ha en användbar logga och genomgående färgschema. Det handlar om att associera dig och ditt varumärke med personer och sammanhang som representerar dina värderingar. Därför kan det många gånger vara bra att dra ner på kraven, och istället fokusera på innehållet och budskapet i din marknadsföring! Vill du läsa mer om detta, lämna gärna en kommentar och kolla in kategorin för content marketing och varumärke, här!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.